مزایای پرستار برای نوزادان در خانه

لذت نگهداری از یک نوزاد جدید در خانواده همراه با مسئولیت ها و چالش های جدید است. سلامت و تندرستی نوزادان برای والدین اولویت اصلی است. اینجاست که کمک قابل توجه یک مراقب پزشکی برای نوزادان در خانه به یک عامل جدایی ناپذیر تبدیل می شود. مزایای پرستار برای نوزادان در منزل، بهترین چیزی است که والدین می توانند تجربه کنند. در هر صورت این عزیز کوچولو تعهدات مختلفی را به همراه دارد.

در حالی که بارداری یک تجربه زیبا و معجزه آسا است، مراقبت از بدن مادر، پس از زایمان برای بهبودی کامل بسیار مهم است. بنابراین، اگر تازه به عنوان یک مادر شروع کرده اید و مطمئن نیستید که چگونه به درستی از فرزند خود مراقبت کنید. نگران نباشید؛ ما بهترین پرستار حرفه ای برای نوزادان در خانه در را برای کمک به زوج ها در این سفر دوست داشتنی ارائه می دهیم.

مراقبت از نوزاد چیست:

مادر بودن با طیف وسیعی از مشکلات و تعهدات همراه است. حتی اگر یک نوزاد می تواند والدین را شاد کند، چند هفته اول همیشه بسیار دشوار است. علاوه بر این، والدین جدید اغلب از مراقبت صحیح از نوزاد آگاهی ندارند. بخصوص وقتی که خانواده خود دور هستند. هدف خدمات پرستار برای نوزادان در خانه در بیدار 24 ارائه کمک های حرفه ای به شما در طول این سفر است. در این مدت، پرستاران ما در مراقبت از نوزاد و مادر کمک وی خواهند کرد. زیرا نوزادان به عشق و محبت بیشتری نیاز دارند. ما از مشکلات متعدد مرتبط با زایمان آگاه هستیم. برای یک زوج مراقبت از نوزاد به تنهایی می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر آنها به تنهایی زندگی می کنند یا از خانواده دور هستند.

فواید پرستاری از نوزاد تازه متولد شده چیست؟

مزایای بسیار ارزشمندی برای دریافت مراقبت های پرستاری برای نوزادان در خانه وجود دارد. از اطلاعات اصلی و مراقبت سفارشی گرفته تا تا مراقبت های پزشکی که نقشی حیاتی در تضمین رفاه و سعادت نوزادان و خانواده‌هایشان بر عهده می‌گیرند. با سپردن نوزاد خود به یک پرستار باسابقه کودک ، می توانید با درک اینکه فرزند شما در دستان توانا است، آرامش واقعی را درک کنید. این مزایا می تواند عوامل زیر باشد :

  • تخصص و دانش:

یکی از مزایای اصلی مراقبت از یک نوزاد در خانه، مهارت و اطلاعاتی است که پرستار ارائه می دهند و مفید خواهد بود. این پرستاران به تحصیلا عالیه در زمینه کودکیاری دارند، خود متخصصان کاملاً آماده ای هستند که قدرت قابل توجهی را در مراقبت از نوزادان دارند. آنها در رشد نوزاد، تغذیه، تسکین و اقدامات مراقبت بهداشتی به خوبی آشنا هستند. با یک مراقب نوزاد در نزدیکی شما، می توانید اطمینان داشته باشید که نوزاد شما در دستان توانمندی قرار دارد.

  • مراقبت های فردی:

هر نوزادی منحصر به فرد است و نیازهای آنها برای مراقبت می تواند بسیار متفاوت باشد. یک مراقب نوزاد، مراقبت های سفارشی را به صورت سفارشی برای نیازهای خاص هر کودک ارائه می دهد. چه نوزاد شما نیاز به مراقبت استثنایی از روش‌ها، کمک در مورد مسائل بالینی، یا ملاحظات و آرامش بیشتری داشته باشد، یک مراقب نوزاد می‌تواند برنامه رسیدگی خود را به همان شیوه تنظیم کند. به لطف این رویکرد مناسب، کودک شما بهترین مراقبت ممکن را برای شرایط خاص خود دریافت خواهد کرد.

  • کودک اول :

مراقبت از نوزاد به خصوص برای والدینی که برای اولین بار به دنیا می آیند ممکن است طاقت فرسا باشد. یک پرستار علاوه بر مراقبت از نوزاد، راهنمایی و حمایت ارزشمندی را به والدین ارائه می دهد. آنها راهنمایی های مفیدی را در مورد رشد نوزاد، روال های تغذیه و خواب، و اقدامات بهداشتی ارائه می دهند. آنها همچنین از والدین حمایت عاطفی می کنند و به سوالات یا نگرانی هایی که ممکن است داشته باشند پاسخ می دهند و آنها را به حضوری اطمینان بخش تبدیل می کنند.

  • هشدار و نظارت اولیه:

از آنجایی که نوزادان مستعد ابتلا به انواع مسائل بهداشتی هستند، تشخیص و درمان سریع ضروری است. یک مراقب نوزاد به دقت سلامت و بهبود کودک را بررسی می‌کند و توجه دقیق را برای هرگونه نشانه‌ای از نگرانی حفظ می‌کند. آنها می توانند به سرعت مداخله کنند و با تشخیص زودهنگام مشکلات از تبدیل شدن مسائل به موارد جدی تر جلوگیری کنند. این روش پیشگیرانه در برخورد با مراقبت می تواند تأثیر زیادی بر نتایج بهزیستی طولانی نوزادان داشته باشد.

  • کمک به شیر دهی:

اگرچه تغذیه با شیر مادر می تواند برای برخی از مادران و نوزادان چالش برانگیز باشد، اما یک روش طبیعی و سالم برای تغذیه نوزادان است. پرستاری که اطلاعات زیادی در مورد حمایت از شیردهی دارد، می تواند کمک زیادی به شیردهی کند. آن‌ها می‌توانند به روش‌های قفل کردن، رسیدگی به مسائل عادی شیردهی، و پیشنهاد تسلیت و حمایت برای کمک به مادران در برقراری یک رابطه شیردهی پربار با نوزادشان کمک کنند.

  • آرامش ذهنی:

شاید یکی از مهم ترین مزایای توجه به یک نوزاد در خانه، احساس هماهنگی درونی باشد که برای والدین به ارمغان می آورد. اطمینان و آرامش زمانی ایجاد می شود که والدین بدانند که نوزادشان توسط یک متخصص ماهر و آگاه مراقبت می شود. والدین نوزاد می توانند با درک اینکه نوزادشان بهترین کیفیت مراقبت را دریافت می کند، حتی در خانه خودشان، راحت تر و با  آرامش استراحت کنند.

  • پیشرفت مراقبت:

وجود یک پرستار در خانه تداوم مراقبت را بر خلاف محیط بیمارستان تضمین می کند، جایی که چندین ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ممکن است در مراقبت از یک نوزاد دخیل باشند. متصدی با نیازهای جالب، تمایلات و سابقه بالینی کودک راحت می شود و پس از مدتی توجه قابل اعتماد و کاملی را ارائه می دهد. این انسجام زمینه های قدرت را بین متصدی پزشکی، کودک و خانواده تشویق می کند و ماهیت مراقبت و به طور کلی بینش را ارتقا می دهد.

 

هزینه مراقب از نوازد چقدر است؟

هزینه یک پرستار برای یک نوزاد  می تواند  ماه متغیر باشد . ممکن است بر اساس برخی از عوامل، مانند مکان، مدت و دفعات مراقبت مورد نیاز، و خدمات خاص ارائه شده متفاوت باشد.

چرا بیدار 24 را انتخاب کنید؟

مراقبت از کودک به تنهایی سخت است، به خصوص اگر اولین بار باشد. بیدار 24  به شما در شرایط سخت کمک می کند. با مدیریت خدمات مراقب پزشکی ما، می توانید یک فرد متخصص را استخدام کنید که بتواند جلوی چشمان شما در خانه شما از فرزند شما مراقبت کند. فرم ها را پر کرده و برای مشاوره رزرو کنید.

مطالب مرتبط