مراقبت خصوصی از سالمندان در منزل

با رسیدن افراد به سن بالا، زندگی برایشان کمی سخت می شود. سالمندی بیماری ها، مشکلات و ضعف های مختلفی را به همراه دارد. اغلب برای افراد مسن تنها زندگی کردن یا انجام وظایف روزمره زندگی خود به تنهایی دشوار می شود. همه این گزینه را دوست ندارند که با رسیدن به سن پیری به مراکز نگهداری از سالمندان منتقل شوند. اما لازم نیست نگران باشید زیرا اکنون می توانید با دریافت بهترین خدمات خصوصی مراقبت از سالمندان در خانه توسط بیدار 24، به راحتی پیر شوید.

هدف از برنامه مراقبت خصوصی از سالمندان در خانه:

عامل پیری قابل پیشگیری نیست، خواه ناخواه باید روزی به سن پیری رسید. این مرحله مشکلات و چالش های زیادی را با خود به همراه دارد. افراد اغلب مستعد ابتلا به برخی بیماری ها و عفونت ها می شوند و همچنین قدرت خود را از دست می دهند. سالمندان اغلب قادر به انجام وظایف خود نیستند و نمی توانند به درستی از خود مراقبت کنند، که زندگی را برای آنها پیچیده تر می کند. هدف اصلی ما ارائه کمک های لازم به مشتریان سالخورده است تا آنها بتوانند به راحتی و آسودگی در خانه خود پیر شوند، بدون اینکه نگران نقل مکان به مراکز دیگری باشند.

چه کسی باید از مراقبت خصوصی برای سالمندان در منزل استفاده کند؟

مراقبت خصوصی برای سالمندان در منزل به طور ویژه به اعضای سالمند جامعه ما اختصاص داده شده است تا زندگی آنها را شادتر و آسان تر کند. افراد زیر باید از این برنامه استفاده کنند:

  • افرادی در دهه 60 و 70 خود که قادر به زندگی به تنهایی نیستند.
    افرادی که از بیماری های مزمن خاصی رنج می برند و نیاز به کمک و مراقبت مناسب دارند.
    افراد مسن که تنها، افسرده و خانه نشین هستند.
    کسانی که به تنهایی قادر به برآوردن نیازها و نیازهای زندگی روزمره خود نیستند.
    افرادی که نمی خواهند در خانه سالمندان یا جامعه بازنشستگان زندگی کنند.

 

بیدار 24  چه خدماتی در برنامه مراقبت از سالمندان ارائه می کنید؟

ما می دانیم که با رسیدن به سن خاصی زندگی می تواند سخت باشد. ما اینجا هستیم تا بهترین افراد حرفه ای آموزش دیده را در اختیار شما قرار دهیم که می توانند از شما مراقبت کنند و در زندگی روزمره به شما کمک کنند. ما خدمات گسترده ای در این برنامه داریم که برخی از آنها عبارتند از:

نظافت و مراقبت شخصی:

ما می دانیم که برای افراد مسن، انجام وظایف مختلف می تواند دشوار باشد. پرستاران حرفه ای ما روزانه به این افراد در مورد نیازهای حمام کردن، نظافت، لباس پوشیدن و توالت کمک می کنند.

  • رژیم غذایی و داروها:

زمانی که فرد به 60یا 70 سالگی خود می رسد، باید به رژیم غذایی خود توجه ویژه ای داشته باشد، در غیر این صورت می تواند تأثیر منفی بر سلامت او، به ویژه برای افراد مبتلا به بیماری های مزمن داشته باشد. هدف مراقبین ما ارائه وعده های غذایی مناسب به شماست تا تمام نیازهای رژیم غذایی شما برآورده شود. بدون هیچ سهل انگاری خاصی داروهای خود را به موقع به بیمار داده می شود.

  • نظارت بر سلامت:

بررسی سلامت بیمار اولویت اصلی پرستاران ما است. بنابراین، آنها مطمئن می شوند که بیماران برای معاینات و قرار ملاقات های منظم خود مراجعه کنند. به غیر از آن، پرستاران ما سعی می کنند تا به طور روزانه بر سلامتی بیماران نظارت داشته باشند تا سلامت آنها را بررسی کنند.

  • امور خانه داری:

هنگامی که افراد مسن به تنهایی زندگی می کنند، اغلب حفظ چندین کار منزل و بهداشت برای آنها دشوار می شود. اما نگران نباشید، زیرا پرستاران ما در تمام امور خانه داری  کمک خواهند کرد.

 

ویژگی های یک مراقب خوب:

هنگام استخدام یک مراقب حرفه ای که می تواند از سلامتی عزیزان شما مراقبت کند، باید مطمئن شوید که آنها ویژگی های مهم زیر را دارند:

  • فرد باید شخص محور باشد.
  • باید بتواند به حریم خصوصی بیمار احترام بگذارد.
  • فرد باید درک و ارتباط خوبی با بیمار داشته باشد.
  • او باید قابل احترام و قابل اعتماد باشد.
  • آنها باید وظایف خود را بدانند.

 

مزایای مراقبت خصوصی از سالمندان در منزل:

  • دیگر لازم نیست تنها و یا افسرده باشید.
  • یک کمک و همراه مدام همراه شماست.
  • زندگی سخت نخواهد بود
  • بهبود سلامتی و رژیم غذایی.
  • همراهی.
  • سبک زندگی فعال تر.

 

نحوه استخدام مراقب برای اعضای خانواده مسن خود ؟

اگر می خواهید برای اعضای خانواده بزرگ خود یک فرد حرفه ای استخدام کنید، می توانید با کارشناسان کلینیک ما مشورت کنید. در اینجا راهنمای گام به گام این فرآیند است:

  1. ابتدا وارد سایت بیدار 24 شده و با تنظیم فرم ( اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، شماره تماس، محل سکونت در استان و شهر و نوع خدامت درخواستی)  با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  2. بلافاصله پس از ارسال فرم، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما را در مورد طرح ها و خدمات مختلفی که می توانید از آنها استفاده کنید راهنمایی می کنند.
  3. بازدید از منزل: مشاور حرفه ای ما برای اطلاع از شرایط زندگی مشتری یک بازدید از منزل خواهد داشت. با بررسی درست نمایه شما به شما اطلاع می دهند که به چه نوع مراقبی نیاز خواهید داشت. مشتریان می توانند تمام مشکلات و سوالات خود را از کارشناسان بپرسند.
  4. یک مراقب خوب: پس از بررسی مناسب پروفایل شما و پس از مشاوره مناسب با بیماران و اعضای خانواده آنها. کلینیک ما یک پرستار مناسب را برای کمک به آنها توصیه می کند. شما می توانید انتخاب کنید که برای عزیزتان یک پرستار تمام وقت یا پاره وقت می خواهید.

مطالب مرتبط