آینده مراقبت از سالمندان در منزل

با نزدیک شدن به طلوع عصر جدید، تغییر قابل توجهی در صحنه مراقبت از سالمندان رخ می دهد. انتظار می‌رود خدمات مراقبت از سالمندان در خانه در سال‌های آتی به دلیل همگرایی افزایش جمعیت سالخورده، تغییر استانداردهای فرهنگی و پیشرفت‌های فناوری، دستخوش تغییرات اساسی و انسانی شود.

می‌توانیم آینده‌ای بسازیم که در آن افراد مسن بتوانند با احترام، آزادی و رضایت شخصی در آرامش خانه‌شان به بلوغ برسند. همانطور که پیچیدگی‌های یک جمعیت در حال رشد را بررسی می‌کنیم، اجازه دهید برای ساختن آینده‌ای تلاش کنیم که در آن هر سالمند مورد توجه و حمایتی قرار گیرد که شایسته آن است.

خدمات مراقبت در منزل برای سالمندان چیست؟

این خدامات شامل طیف وسیعی از کمک هایی است که به افراد مسن در داخل خانه های خود ارائه می شود. مراکز معرفی شده از سوی بیدار 24، در نظر گرفته شده اند تا به افراد مسن کمک کنند تا آزادی، غرور و رضایت شخصی خود را حفظ کنند. پرستاران مربوط  ممکن است در تمرین‌های زندگی روزمره مانند شستشو، لباس‌پوشیدن و برنامه‌ریزی شام، و همچنین دوستی، مصرف دارو و خانه‌داری کمک کنند. چهره‌های والدینی که مدیریت‌های مربوط به خانه را به آنها منتقل می‌کنند، کمک خود را برای برآورده کردن نیازها و تمایلات خاص هر فرد تنظیم می‌کنند. تشویق احساس استقلال و شکوفایی در حین پیشبرد مراحل بلوغ.

چه کسی می تواند خدمات را دریافت کند؟

بیدار 24 به طور فوق العاده ای به افراد مسن از عموم مردم ما متعهد است تا زندگی آنها را شادتر و ساده تر کند. افراد همراه باید از این برنامه سود ببرند:

افراد 50 و 60 ساله که نمی توانند به تنهایی زندگی کنند.
افرادی که اثرات نامطلوب بیماری های خاص را تجربه می کنند.
اگر به حمایت و کمک قانونی نیاز دارید.
افراد کارکشته تر که متروک، دلسرد و خانه نشین هستند.
افرادی که نمی توانند نیازهای روزمره خود را برآورده کنند.
در صورت پیش نیاز بدون کمک شخص دیگری.
افرادی که ترجیح می دهند در خانه های سالمندان یا جامعه بازنشستگی زندگی نکنند.
افرادی که اثرات نامطلوب بیماری های مختلف را تجربه می کنند.
با فرض اینکه شخصی یک حادثه ناگوار یا آسیب دیگری را تجربه کرده باشد.

 

 

مطالب مرتبط